Träning avklarad. (inte roligt)

Träningen gick icke bra idag heller! Tanken med det hela var ju att jag skulle irda igen för min ordinarie grupp! Alltså jag har ju vart sjuk och fick inte rida med min vanliga grupp så jag red idag i stället. Men jag tyckte att denn grupp var lite för lätt för mig! NO OFFENC man tränar ju för att utvecklas! Men idag kände jag att det var för lätt! Vi fick hoppa 50 cm?? Bra att träna låga höjder med men det är jag inte van vid! Brukar hoppa 80-85 på våra träningar, så detta var INTE vad jag var van vid! Jag tycker inte att det är särsilt roligt att rida med grupper som är lite lätta.. tycker inte att jag lär mig särsilt mycket då...  Men men det var ju bara igenridning. DOCK så tränade jag för världens bästa tränare! Så henne diggar jag HÅRT! ASSÅ no offens ärligt vill inte att den personen som läser detta typ ska bli sur eller så bara fatt jag säger att en grupp är lite för lätt eller så men man måste ju få säga sin lilla åsikt!!  Fast jaja skitsamma sånt e livet även om jag rider i en för lätt grupp så kan jag ju kanske göra det bästa av situationen eller hur? Men ibland (behöver inte handla om ridnigen) så blir jag ganska besviken när folk säger eller typ visar eller vad man ska säga, att jg är sämre än vad jag igentligen e?? WHY? säg att jag är bra i stället för dålig så slipper jag gå hem med dåligt samvete? Säger inte att jag är bra eller så, men man behöver inte säga tt jag e sämre en vad jag igentligen e för jag blir rätt så typ känner mig lite sviken.. Och nu sitter säkert ni där hemma och ba ahh fett taskigt inlägg mot gruppen osv... Men hörrni ni ni varför tränar man? Jo, för att utväcklas! Men jag är en sån som vill bli omtyckt utav alla! Vill inte att någon ska tycka dåligt om mig! Men såklart finns det ju alltid folk som gillar en mindre ellr mer? Men ima att jag har vissa ÄLDRE förebilder vill ju inte jag att jag ska bli behandlad som att jag vore en i mängden utan jag vill bli behandlad som den där lilla tjejen som mn saknar och vill vara med! FATTAR NI? kanske tycker ni att jag e en fjant nu men you chose? Jag är den  jag är tänker inte ändra mig för någons skull lixom?
p.s bilder kommer senare prio 1 nu DUSCHEN!! Sen bloggen ;D
XOXO Vera

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0