Svar! :)

Till ALVA om Chill!:
hej alva och vera jag gillar eran blogg jätte mycket men ett tips till Alva: Snälla sluta tjata så mycket om Nimbus (svavning) Han är söt och så men vi läsare behöver inte veta allt om honom :) Jag vill inte låta dum men tänk på det. Annars är eran blogg den bästa bloggen EVER och jag gillar inte ens hästar!!!
Hejsan!
Jo det kan jag göra , haha! :D Jag vet att jag har varit lite tjatig, så nu kommer jag sluta, hehe ;) Vad roligt att du gillar vår blogg. Tack så jättemycket för tipsen! :)

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0